onsdag 15 april 2009

Kompisar utdelade!

Min eminente lillebror ska nu ha skickat ut kompisar till oss alla att pyssla till! Är det någon som inte fått någon kompis så lämna en kommentar under detta inlägg. Nu är tanken att vi har en månad på oss innan våra paket ska ha nått mottagaren, deadline är alltså 16 maj, då ska paketen vara framme.


I paketet ska ingå:
-ett tyg, återvunnet eller ekologiskt
-ett signaturplagg (eller väska/ fodral/ filt, vad det nu kan vara)
-något lokalt ekologiskt
-ett mönster, gärna egentillverkat!


Ni som inte svarat på frågorna än - gör gärna det, så att alla kan komma igång och fundera och klura!

6 kommentarer:

  1. Fick kompis igår :) Men kommer det adress till kompisen också?

    SvaraRadera
  2. Samma fråga här. Fysisk adress behövs. Svar på frågor kommer ikväll

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått någon kompis!

    SvaraRadera
  4. Lite förvirrat i mitt mail-ett kompisnamn angavs i rubriken, ett annat i själva mailet. Vad gäller?

    SvaraRadera
  5. Heimlaga: det är kompisen i mailet som gäller, det som hamnade i rubriken blev fel! Lillebror hälsar förlåt och skyller på tenta-tröghet! ;-)

    Spenatmamman: mail skickat till spenatmamman@gmail.com!

    Adresser skickas ut som worddokument så fort alla skickat in sina adresser till mig! Ska skriva ett separat inlägg om det så alla kommer ihåg att maila mig. ;-)

    SvaraRadera
  6. Aaaah man ska fasen inte ha två mailboxar, sorry! :D Nu känns det bättre :D

    SvaraRadera