söndag 5 april 2009

Anstormning! :-)

Vad otroligt roligt att så många vill vara med! :) Jag skriver upp alla intressenter, just nu är vi en bit över tjugo stycken, och det är fortfarande nio dagar kvar innan deadline för anmälan går ut!

Huvudsaken i detta byte är ju inte hur avancerad man själv är inom sömnad/ stick/ virk utan intresset för miljötänk och återbruk, och därför är alla välkomna oavsett hur länge man pysslat.

De närmsta dagarna kommer jag lägga ut frågor att svara på, som ska hjälpa vars och ens byteskompis att pyssla något som blir så rätt som möjligt, svara alltså så noggrannt som möjligt på frågorna, och lägg ut som ett inlägg på respektive blogg!

Den 14 april är alltså deadline för att anmäla sig till bytet, därefter ges en månad innan bytet ska ha nått ens kompis. Håll utkik de närmsta dagarna efter bytesfrågorna!

2 kommentarer:

  1. Ett sånt toppenbra byte det här kommer att bli! Jag velar lite fortfarande, men bara av tidsskäl.

    SvaraRadera
  2. Håller med Botilda, jag är jättesugen, men har jag tiden??
    Men det är några dagar kvar..velar lite till :)

    SvaraRadera