torsdag 16 april 2009

Adresser sökes!

Som flera påtalat behövs det självklart en adresslista om man ska kunna skicka ut sina paket! För att vi ska kunna få ut adresslistan så snart som möjligt vore det jättebra om ni ville maila mig era adresser, så att jag kan sammanställa och skicka ut! En del vana bytare angav adresserna direkt när ni anmälde er (tackelitack!) ni är självklart redan uppskrivna. Ni som vet med er att ni inte länat adresser - dra iväg ett mail till mig! storalillaj at gmail punkt com!

Tackar!

9 kommentarer:

  1. En liten undran om det lokalt ekologiska som ska ingå i paketet, mycket av ekologiskt och lokalt producerade produkter går ju idag att få tag på via internet, räknas det då som att det går att få tag på var som helst? för mig gör det inte det då många av dessa produkter inte är så "kända" utanför det lokala. Vad tycker ni andra?

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är svårt att hitta saker som inte går att få tag på någon annanstans. Man kanske inte behöver ta det så jätteallvarligt, men man kan ju försöka hitta något som har lokal anknytning. Eller?

    SvaraRadera
  3. Anna: min tanke var mest att försöka hitta något mindre välkänt, att det skulle bli trist om alla stoppade i love eco - kaffe i paketet! ;-)


    Nu saknas kokelikox, liinasytt och syligochsaftigs adresser, annars är adresslistan komplett och väntar på att skickas ut. Hur känner ni, ska jag skicka den som den ser ut nu och komplettera med dessa tre när de kommer in?

    SvaraRadera
  4. Toppen!!
    Jag tycker du kan skicka listan när den är komplett!

    SvaraRadera
  5. ojoj min adress kommer genast!

    SvaraRadera
  6. Liina: Nej, du och sylig och saftig saknas fortfarande! Maila mig så snart ni kan så att vi kan få ut adresslistan är ni snälla!

    SvaraRadera
  7. Hm. Trodde jag skickat den för länge sen. Måste blivit nåt jox med det...

    *Skickar*

    SvaraRadera
  8. Hur går det med adresslistan? :D

    SvaraRadera